Positief sponsornieuws v.v. Waalre

POSITIEF SPONSORNIEUWS  WAALRE

Links Jeffrey Weismann, eigenaar van Fysiotherapie Weismann. Rechts Kees Uythoven van HA Makelaars

WAALRE – De toekomst van RKVV Waalre ziet er rooskleurig uit met de verlenging van het hoofdsponsorschap van Fysiotherapie Weismann en de toevoeging van HA Makelaars als 2e hoofdsponsor voor de selectie elftallen.

Fysiotherapie Weismann uit Waalre, al jarenlang hoofdsponsor van het eerste en tweede seniorenelftal, heeft voor nog eens 3 jaar heeft bijgetekend tot 2027. Daarnaast wordt HA Makelaars per direct verwelkomd als tweede hoofdsponsor voor de selectie.
Jeffrey Weismann, eigenaar van Fysiotherapie Weismann, heeft de afgelopen jaren een belangrijke rol gespeeld als hoofdsponsor van de selectie van RKVV Waalre. Zijn betrokkenheid en ondersteuning hebben bijgedragen aan de successen van het team. Het verlengen van het sponsorschap voor nog eens 3 jaar getuigt niet alleen van de goede relatie tussen de fysiotherapiepraktijk en de voetbalclub, maar ook van het vertrouwen in de toekomst van RKVV Waalre. De club is blij dat Fysiotherapie Weismann, zich langer aan de club verbindt en daarmee ervoor zorgt dat gezondheid en sportieve prestaties hand in hand gaan.

HA Makelaars

Tevens waait er een frisse wind door de sponsorstructuur van de club met de toetreding van HA Makelaars als tweede hoofdsponsor voor de selectie. Onder leiding van Kees Uythoven, die de trouwe Waalre supporter ook zal herkennen als jarenlang boegbeeld en goalgetter van het vaandelelftal van RKVV Waalre, wordt HA Makelaars een nieuwe naam op de shirts. De komende 3,5 jaar zal HA Makelaars prominent aanwezig zijn op de rug van de shirts van de twee selectie elftallen en daarmee een belangrijke bijdrage leveren aan de toekomstige successen van de club. HA Makelaars heeft veel ervaring binnen de makelaardij en stevige reputatie in de regio. De samenwerking tussen HA Makelaars en  RKVV Waalre benadrukt hun rol van betrokken partner bij de gemeenschap en de ontwikkeling van lokale initiatieven.

De toekomst

Paul Lavrijsen, voorzitter van RKVV Waalre, deelt zijn enthousiasme: “Deze samenwerkingen zijn cruciaal voor onze club. We zijn verheugd dat Fysiotherapie Weismann ons blijft steunen en kijken uit naar de frisse dynamiek die HA Makelaars met zich meebrengt.”

Met optimisme kijken zowel de voetbalvereniging als de sponsors uit naar een periode van gezamenlijke groei en goede prestaties op het veld.