Lidmaatschap

Leuk! Je wilt lid worden en nu… heb je vast wel wat vragen. Deze nemen we op deze pagina, aan de hand van meest gestelde vragen, graag weg. Mis je informatie? Onderaan deze pagina staan de meest handige contactgegevens vermeld. We zien je graag snel op het veld!

Hoe vraag ik een proefles aan?
Een proefles vraag je aan via het formulier op de website. Nadat je deze hebt ingestuurd wordt er telefonisch contact met je opgenomen. Dit gebeurt meestal binnen twee werkdagen. We bespreken met je wanneer en met welke team je kunt meespelen. Ook vertellen we je welke stappen je neemt als je besluit lid te worden, inclusief wat de kosten zijn.

Bij wie ga ik meetrainen?

Aan de hand van je leeftijd en eventueel je voorkeur bespreken we het meest passende team met je. We laten de desbetreffende trainer weten dat je start, zodat hij/zij je kan opvangen.

Wat trek ik aan en wat neem ik mee?

In ieder geval sportieve kleding, scheenbeschermers en voetbalschoenen. Afhankelijk van het weer kleed je je warmer of koeler.

Hoe kom ik aan een wedstrijdtenue?
Zodra je lid bent geworden en je team speelt wedstrijden ontvang je van de club, via je trainer, een wedstrijdshirt. Een zwarte voetbalbroek en zwarte voetbalkousen van Hummel in de stijl van de club, bestel (en betaal je) zelf bij onze sponsor Sporthuis Olympia in Veldhoven.

Je kunt gemakkelijk een bestelling plaatsen via de ledenwebshop:
Vervolgens haal je je spullen op bij:
Sporthuis Olympia
Dorpstraat 163
5504 HE Veldhoven
t: 040-2533437

Olympia verkoopt onze collectie ook in haar winkel.
Let op: je krijgt geen mailtje zodra je bestelling klaar ligt. Je kunt hiervoor uitgaan van vijf werkdagen. Voor iedere bestelling die je doet, sponsort Hummel onze club.

De club voorziet ieder team van een teamtas met shirts met het logo en de naam van de sponsor en, voor zover van toepassing, keeperskleding, aanvoerdersband en keepershandschoenen.

Wordt er gedoucht na de wedstrijd?
Ja, het beleid van de club is dat alle teams gezamenlijk douchen na de wedstrijd. Niet alleen uit hygiënisch oogpunt, maar ook om de wedstrijd gezamenlijk af te sluiten. Na de trainingen is dit eigen keuze.

Is er een fietsenstalling?
Naast een parkeerplaats is er tevens een fietsenstalling binnen het terrein.

Hoe weet ik wanneer de wedstrijden zijn en hoe laat we verzamelen?

Zodra je lid wordt, word je toegevoegd aan de WhatsApp groep van je team. De trainer en coach communiceren hierin wekelijks de verzameltijden per wedstrijd. Ook heeft de KNVB een handige app. Hierin staan per team alle wedstrijden vermeld.