Gezocht nieuw team!!!

RKVV Waalre is op zoek naar een nieuw team; een team wedstrijdsecretarissen! Per 1 januari is deze taak voor de jeugd binnen onze club niet meer ingevuld. Welke papa, mama, broer, zus, opa, oma of medespeler van onze club kan helpen?

Tot op heden is deze rol vervuld door 1 persoon maar deze kan ook heel goed verdeeld worden over een team van mensen.

Volgende week wordt door de KNVB het nieuwe wedstrijdprogramma gepubliceerd maar dan is er niemand die voor en namens teams kan gaan beoordelen of deze indeling en planning goed zijn.

Wat houdt deze rol voor RKVV Waalre in?
Alles met betrekking tot de planning van de wedstrijden en het registreren van uitslagen gaat via het systeem Sportlink en de Wedstrijdzaken app.
Aan het begin van de zomer moeten teams ( klasse en spelers) worden ingeschreven, hiervoor maakt de technische commissie samen met de jaarcoordinatoren een opzet, deze wordt door de wedstrijdsecretaris in het systeem verwerkt.

Eind van de zomer publiceert de KNVB de eerste indelingen, dan is het zaak de indeling en planning te beoordelen.

Gedurende het seizoen ben je aanspreekpunt voor de leiders en trainers als er knelpunten zijn bij het spelen van wedstrijden. In overleg met de tegenstander ken een wedstrijd verplaatst worden.

In overleg met Jan en Myra bekijk je de planning voor de thuiswedstrijden en waar nodig verplaats je deze.

Ook bij het afgelasten van wedstrijden ( afgelopen seizoenshelft helaas vaak het geval) ben je aanspreekpunt van de consul (de verantwoordelijke voor het keuren van het veld, aangewezen door KNVB, bij ons is dat Jan Brans). Je gelast wanneer nodig via de app de wedstrijden af.

Wil je meer weten over de taak? Neem even contact op met Yvette ( 06-20599376)