Aanmeldformulier

Persoonlijke gegevens

Naam(Vereist)
Geboortedatum(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 8 MB.

Informatie over Pasfoto

Vanaf 11 jaar is een pasfoto verplicht. Voor kinderen jonger dan 11 jaar is een pasfoto niet verplicht, maar wel gewenst. De foto wordt gebruikt voor de spelerskaart. U kunt uw foto hier rechts uploaden. Kunt u geen foto uploaden, stuur dan een originele pasfoto naar: Secretariaat RKVVW - Kempenhorst 10 - 5581 WC - Waalre
Geslacht(Vereist)
Adres(Vereist)

Voetbalhistorie

Vul hier het laatste elftal in waarin u gespeeld heeft. Indien u afgelopen seizoen aan wedstrijden heeft deelgenomen bij bovenstaande vereniging dan heeft u een verzoek van overschrijving nodig van uw oude voetbalvereniging.
Geef een voorkeur elftal op, indien u dit weet. Indeling is uiteindelijk afhankelijk van beschikbaarheid en inschatting technische staf.

Contributie

Inschrijfkosten Senioren : € 9,- | Junioren / mini’s : € 7,- | Niet actief lid : gratis | KNVB Lidmaatschap : € 8,50. Deze kosten worden met de eerste lidmaatschapsnota verrekend.

Doorlopende SEPA Machtiging betreffende de contributie van R.K.V.V. Waalre.

Na het invullen en digitaal ondertekenen van onderstaand formulier geeft u toestemming aan "R.K.V.V. Waalre" doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens "contributie inning" en uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van "R.K.V.V. Waalre". Tevens geeft u toestemming om boetes of andere kosten die volgens de huisreglementen R.K.V.V.Waalre op de speler verhaald mogen worden te incasseren. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank en vraag hen naar de voorwaarden.

Onderstaande gegevens vind u terug op uw bankafschrift

RK Voetbalvereniging Waalre Dreefstraat 48 5581 BH - Waalre Nederland Incassant ID NL66ZZZ402355120000 Kenmerk machtiging (dit wordt uw KNVB nummer)

Uw bankgegevens

IBAN en BIC code kunt u op uw bankafschrift terugvinden
Contributie-inning
DD slash MM slash JJJJ
Vink aan als akkoord(Vereist)
Afgeven machtiging Ik verleen hierbij RKVV Waalre toestemming om automatische incasso op mijn rekening toe passen, m.b.t. gelden t.b.v. contributie en andere gelden voor zover van toepassing binnen het algemeen regelement en voorwaarden.

Voorwaarden en privacy

Voorwaarden Door ondertekening van dit formulier gaat men akkoord met het vrijwilligersbeleid welke op de site is terug te vinden. Afmelden voor een nieuw seizoen kan zonder kosten vóór 30 juni. Afmelden na 30 juni of gedurende het seizoen betekent dat de volledige contributie betaald dient te worden. Klik op verzenden om het formulier in te zenden. U ontvangt een bevestiging van uw aanmelding per e-mail. Uw aanmelding wordt definitief zodra het inschrijfgeld en de contributietermijn is geïncasseerd. Privacy RKVV Waalre hecht waarde aan uw privacy en zal bovenstaande gegevens alleen gebruiken voor uw aanmelding en, indien u daarvoor toestemming geeft, voor communicatie vanuit RKVV Waalre naar de leden via email. Lees onze privacy verklaring voor meer details (link naar pagina toevoegen).
Voorwaarden en privacy(Vereist)
Mogen we gebruikt maken van uw email voor de nieuwsbrief en uitnodigingen voor ledenvergaderingen?