Waalre  ook in 3e bekerwedstrijd ten onder

Waalre – Terlo 1-4

Ook in haar derde bekerwedstrijd kwam Waalre niet tot een resultaat. Vierde klasser Terlo was nu duidelijk sterker maar had wel het geluk dat bij twee treffers met buitenspel geur het vlagsignaal uitbleef. Uiteindelijk kwam Waalre tot het eerste doelpunt in de bekercompetitie wat veel te weinig was , 1-4.

Vierdeklasser Terlo was vanaf het begin van de wedstrijd de spelbepalende ploeg zonder dat het tot grote kansen kwam. Toch kwam de ploeg al vroeg , in de 18e minuut, op voorsprong via haar aanvoerder Sebastiaan Kromwijk, 0-1. Waar Waalre verdedigend nog wel overeind bleef slaagde het aanvallend pas na 40 minuten om gevaar te stichten. Miel Rijnders was de eerste die doelman Schreurs mocht testen maar zijn inzet miste kracht. Enkele minuten later verkeek doelman Koen de Waal zich op een voorzet die op de lat landde. De terug springende bal werd door Jari Kok eenvoudig binnen getikt, ruststand 0-2.

In de 51e minuut mocht dezelfde Jari Kok op of over de rand van buitenspel doorgaan, het vlagsignaal bleef uit. Vervolgens zette hij Mike van Gestel vrij, 0-3. Even leek het hierna compleet verkeerd te lopen voor Waalre want vier minuten later mocht Jari Kok opnieuw doorgaan met  de 0-4 als gevolg. Hierna rechtte Waalre de rug en kwam tot het eerste doelpunt in de bekercompetitie. Met een splijtende pass zette Boyd Bos Mika van Och alleen voor het doel, 1-4.  Na dit moment een wedstrijd met kansen aan beide zijden echter doelpunten vielen er niet meer.

A.s. zondag start de competitie voor Waalre tegen een totaal onbekende tegenstander, Eindse Boys. De wedstrijd, in Nederweert op sportpark Op de Hooven
Baldessenweg 1c, 6034 RN, Nederweert Eind, vangt aan om 14.30 uur