Ongelukkige nederlaag Waalre

Waalre – De Weebosch 0-1

De tweede wedstrijd in de beker competitie speelde Waalre tegen een tegenstander waar het op papier kansen tegen moet hebben. Dit bleek ook in de 90 minuten waarbij Waalre de betere kansen kreeg maar daarbij stuitte op de uitstekende doelman Stan Pauly. Zelf werd de ploeg verrast door een counter na slordig balverlies, 0-1.

Na de afstraffing tegen Bergeijk moest Waalre het opnemen tegen De Weebosch. Alhoewel de gasten iets sterker begonnen kwam Waalre in de loop van de wedstrijd beter in het spel en kreeg ook de eerste kans via Boyd Bos. Na een enkele counter van De Weebosch kreeg Waalre net voor rust enkele goede kansen maar doelman Stan Pauly was niet te verschalken.

Ook na rust was Waalre aanvankelijk de betere ploeg met een enkel kansje zoals een kopbal van Milan van de Ven als gevolg. Een slordigheid op het middenveld leidde in de 58e minuut de enige treffer van de wedstrijd in  waarbij Jeroen Mattheeuwse van dichtbij doelman Koen de Waal klopte 0-1. Hierna wisselde Waalre diverse spelers wat het spel niet te goedde kwam waardoor De Weebosch gemakkelijk overeind bleef en een gelukkige overwinning behaalde op sportpark Hoeveland.

A.s. zondag speelt Waalre de laatste wedstrijd in de beker competitie tegen Terlo, aanvang 14.30 uur op sportpark Hoeveland