Ondersteuning fysio

Ondersteuning fysioย

Beste Leden,

Graag willen wij jullie voorstellen aan Albert Franken. Waarschijnlijk zullen de meeste van jullie Albert voorheen wel eens gezien hebben op het voetbalveld als teamleider of als vrijwilliger bij het jeugdvoetbalkamp maar tegenwoordig is hij vooral op de dinsdag- en donderdagavonden te vinden op de voetbalclub als sportmasseur.

Albert wilde heel graag iets blijven betekenen voor de (geblesseerde) leden en vanuit zijn dagelijks beroep als ambulance verpleegkundige leek het hem wel mooi om als sportmasseur Jeffrey Weismann te kunnen ondersteunen. Wij vonden dit als vereniging een zeer goed initiatief en hebben er dan ook voor gezorgd dat hij deze cursus kon gaan volgen. Albert heeft deze cursus afgelopen jaar gevolgd en met succes afgerond. Verder wil hij ook graag de trainers en voetballers tips geven om blessures te voorkomen, want voorkomen is natuurlijk nog altijd beter dan genezen. Vooral nu dat het weer omslaat en het natter en kouder gaat worden is het belangrijk om je hierop te kleden, dus als je gaat trainen zorg je ervoor dat je de warming up met een trainingsbroek doet zodat je spieren sneller warmer worden en als je klaar bent met trainen, en je moet weer op de fiets naar huis, dan zorg je ervoor dat jezelf weer warm aankleed zodat je spieren niet te snel afkoelen.

Als gediplomeerd sportmasseur zal Albert Jeffrey Weismann, van Weismann fysiotherapie en tevens hoofdsponsor van de voetbalclub, ondersteunen bij het behandelen van geblesseerde leden. Ieder lid van de vereniging kan gebruik maken van de diensten van Jeffrey en Albert. Dus heb je een blessure dan zal Jeffrey als fysio de eerste diagnose stellen en als er dan behandelingen zijn waarbij Albert zijn vaardigheden kan inzetten dan zal hij deze verder oppakken. Deze behandelingen zullen dan op de voetbalclub plaatsvinden.

Dus mocht je een sportblessure hebben of eventueel advies wil inwinnen aarzel niet en neem contact op met Jeffrey of Albert en dan kunnen zij ervoor zorgen dat je weer snel hersteld bent van je blessure. Want zeg nou zelf, er is voor een sporter toch nietsย vervelender om zijn favoriete sport niet te kunnen uitoefen door een (langdurige) blessure.

Jeffrey is te bereiken op tel. nr. 06-52003741

Veel sportieve groet,