Vrienden van de Club

Voor alle RKVV Waalre fans bestaat nu de kans om lid te worden van de “vrienden van de club”.

Door toe te treden tot “vriend van de club” ondersteunt u de voetbalvereniging met een financiële bijdrage. Met uw sponsoring wordt RKVV Waalre geholpen bij het realiseren van haar doelstellingen voor jong en oud. Elke bijdrage aan onze voetbalvereniging is meer dan welkom en wordt zeer gewaardeerd.

Een lidmaatschap kost € 50,- per voetbalseizoen.

Als dank voor uw sponsoring krijgt u een naamsvermelding op het “Vrienden van de club RKVV Waalre”- bord dat in de kantine hangt.

Voor aanvang van het nieuwe seizoen zal u per mail benaderd worden met de vraag of u uw lidmaatschap in het nieuwe seizoen wilt verlengen.

Aanmelden voor “vrienden van de club” kan via het onderstaande aanmeldformulier.

Bedankt voor uw steun aan onze club!

Persoonlijke gegevens

Naam:(Vereist)
Met welke naam/vermelding wilt u op het “Vrienden van de club RKVV Waalre”- bord komen te staan.
Een Vriend van... kost € 50,- per voetbalseizoen
Betaalmethode